mini linux

Čtvrtek Červenec 9 20:35:37 CEST 2009

On Tue, 7 Jul 2009, michal krajcirovic wrote:

> jde mi o naprosto minimalni narocnost (aby se to dalo poustet i na
> srotech typu PII a nejak rozumne to jelo). ubuntu a kubuntu je moc
> narocne.

Na PII můžou chodit i celkem nové distribuce (už nedá říct, že by běhaly,
ale použitelné to s trochou sebezapření je), problém bývá hlavně velikost
RAM, protože mnohé programy jsou hodně nenažrané.

--
Pavel Kankovsky aka Peak                          / Jeremiah 9:21        \
"For death is come up into our MS Windows(tm)..." \ 21th century edition /