2x WAN linka

info na vysla.net info na vysla.net
Středa Červenec 29 12:10:10 CEST 2009

Na routeru zadny omezeni nastaveny nemam. Dela jenom nat a nic krome
pristupu na administraci routeru pres web nefiltruju.

Promaznout routovaci tabulky zkusim. Nastaveni je presne podle howto a
tam to maji taky v obou tabulkach.

Zkousel jsem i nastaveni linuxu bez nat-u, jenom routovani a nat delal
az adsl router. Vysledek byl uplne stejny. Pripada mi to, ze problem je
nekde v routovani, ale netusim kde.

VysLa