2x WAN linka

Petr Jandl jandl na knihovnahk.cz
Středa Červenec 29 14:04:19 CEST 2009

Hmm tak se omlouvam ted jsem zjistil ze mi sice funguje se na obje ip
zvnejsku pripojit na ten server ale prikaz ping pres interface ktery
neni zrovna default stejne neprojde takze nevim
nastesti to nepotrebuji adsl je jen zalozni linka na vypadky wifi ma
mnohem lepsi latence

Petr Jandl
správce sítě
jandl na knihovnahk.cz
tel. 495 075 019
Knihovna města Hradce Králové

info na vysla.net napsal(a):
> Na routeru zadny omezeni nastaveny nemam. Dela jenom nat a nic krome
> pristupu na administraci routeru pres web nefiltruju.
>
> Promaznout routovaci tabulky zkusim. Nastaveni je presne podle howto a
> tam to maji taky v obou tabulkach.
>
> Zkousel jsem i nastaveni linuxu bez nat-u, jenom routovani a nat delal
> az adsl router. Vysledek byl uplne stejny. Pripada mi to, ze problem
> je nekde v routovani, ale netusim kde.
>
> VysLa

>>> 192.168.1.0/24 dev eth1  proto kernel  scope link  src 192.168.1.1
>>> 169.254.0.0/16 dev eth2  scope link