Program na automatickou změnu rozlišení fotek

Martin Šanda martin.sanda na balustrada.cz
Středa Červenec 29 21:55:22 CEST 2009

On Wednesday 29 of July 2009 21:31:54 mandrake.user wrote:
> Zdravím v okurkové sezoně.
> Máte typ na grafický program, ve kterém se dá lehce změnit rozlišení u
> fotografií? Manželka za mnou dneska přišla celá strhaná, že ji to nebaví
> pořád v gimpu zmenšovat fotku po fotce, tak abych ji ulehčil práci.

Takže chcete dávkovou konverzi?

Osobně používám Gwenview. Nedávno jsem takhle zmenšoval asi 1300 fotek
najednou ;o)

Má to jen dva problémy. Zaprvé to neumí doostřovat, což by se při zmenšování
třeba pro webovou fotogalerii hodilo a zadruhé mi po jednom update přestaly
filtry pro dávkovou konverzi pracovat, respektive úplně zmizely, čili už asi
půl roku některé balíčky při updatech nestahuji, abych si to nerozhodil.

--
S přáním mnoha dobrých věcí
Martin Šanda

student dějin umění na FF UK
ICQ: 255622623  |  HomePage: http://www.balustrada.cz/osobni/
Nezavirováno -> mým operačním systémem je Linux
Není svobody bez autority. Ztratíme-li právo na svobodu, ztratíme i svobodu.
Máme-li však práva, musí existovat i autorita, na kterou se můžeme obrátit.
						Gilbert Keith Chesterton