Program na automatickou změnu rozlišení fotek

Martin Šanda martin.sanda na balustrada.cz
Středa Červenec 29 22:48:23 CEST 2009

On Wednesday 29 of July 2009 21:53:35 Petr Klíma wrote:
> convert z baliku ImageMagick ;-)
>
> Ale vazne, taky by mne zajimalo, co bych mohl dat domu rodicum, pro
> ktere je prikazova radka proste prilis.

Už jsem psal, zkuste dávkovou konverzi v Gwenview.
Jednoduše označí soubory, kliknou na možnosti -> dávkové zpracování -> změna
velikosti a pak vyberou cílovou složku, velikost a procento komprese (u jpg).
To musí zládnou i wokýnkář. Manželka, rodiče i děti ;o)

--
S přáním mnoha dobrých věcí
Martin Šanda

student dějin umění na FF UK
ICQ: 255622623  |  HomePage: http://www.balustrada.cz/osobni/
Nezavirováno -> mým operačním systémem je Linux
Není svobody bez autority. Ztratíme-li právo na svobodu, ztratíme i svobodu.
Máme-li však práva, musí existovat i autorita, na kterou se můžeme obrátit.
						Gilbert Keith Chesterton