Re: Program na automatickou změnu rozlišení fotek

mandrake.user mandrake.user na seznam.cz
Středa Červenec 29 23:18:12 CEST 2009

Teda takovou smršť odpovědí jsem nečekal. Děkuji moc. Začnu gwenview, to manželka na prohlížení používá. Zítra kouknu jestli to na jejím pc najdu, protože u sebe tu volbu nevidí, nebo už na to takto věčer nevidím :-)

Ještě jednou děkuji všem.