Program na automatickou změnu rozlišení fotek

Martin Šanda martin.sanda na balustrada.cz
Středa Červenec 29 23:25:34 CEST 2009

On Wednesday 29 of July 2009 23:18:12 mandrake.user wrote:
> Teda takovou smršť odpovědí jsem nečekal. Děkuji moc. Začnu gwenview, to
> manželka na prohlížení používá. Zítra kouknu jestli to na jejím pc najdu,
> protože u sebe tu volbu nevidí, nebo už na to takto věčer nevidím :-)

Je možné, že to tam chybí.
Jak už jsem psal, od nějaké verze mi tahle užitečná funkce zmizela taky, takže
jsem se vrátil k poslední verzi příslušného balíčku (ne přímo Gwenview, ale
nějaký balíček s pluginy pro něj)  a tiše doufám, že jde pouze o přechodný
jev a ne o (kolikátou už) změnu "k lepšímu" v rámci nějaké nesmyslné
modernizace.

--
S přáním mnoha dobrých věcí
Martin Šanda

student dějin umění na FF UK
ICQ: 255622623  |  HomePage: http://www.balustrada.cz/osobni/
Nezavirováno -> mým operačním systémem je Linux
Není svobody bez autority. Ztratíme-li právo na svobodu, ztratíme i svobodu.
Máme-li však práva, musí existovat i autorita, na kterou se můžeme obrátit.
						Gilbert Keith Chesterton