Re: Program na automatickou změnu rozlišení fotek

Dave.Jez Dave.Jez na seznam.cz
Čtvrtek Červenec 30 09:04:37 CEST 2009

  Posledni zdaleka ne;-) Jeste jsem nezahledl jako tip XnView ve wine. V cestine, nerozdrbe se s kazdou novou verzi, hlavne davkove umi delat kde co. Zmensit (lze nastavit metoda, jak ma pracovat s fotkama na vysku...), nastavit dpi, orezat, doostrit, aplikovat filtry... Pouzivam na hromadnou vyrobu nahledu, obrazku pro web a fotek pro osvit.
  Mne ted zase ceka poresit jak si v Gimpu naskriptovat rozumne upravy, ktere jsou pokazde plus minus stejne (nebo stejne pro jistou skupinu obrazku) jako je uprava saturace, kontrastu, maskovani rozostreni na velky polomer a doostrovani ve vrstach a pak slozit dohromady, bo se mi s tim s kazdou dalsi sadou nechce moc drbat rucne.

  David.