Jak zapnout SMART v HDD ?

Pavel linux na argonet.cz
Úterý Červen 9 20:45:27 CEST 2009

Dobry den,

Tuesday, June 9, 2009, 11:14:09 AM, you wrote:

kddc> Dobry den,

kddc> On Tue, 9 Jun 2009, Pavel wrote:
> [...]
kddc> Ale podporuji, jenom zalezi na radici.
kddc> Pro smartctl se obcas musi pro nektere radice rict, jak ten SMART maji
kddc> cist.
kddc> Treba pro 3ware je to takto: disk je sice /dev/sda, ale
kddc> cist SMART se musi na prvnim portu prvniho radice.
kddc> smartctl -a -d 3ware,0 /dev/tw0
Zvlastni na tom tedy je, ze me to nefunguje ani na pocitaci, kde jsou
SATA primo na bordu. Kdyz jsem do PC strcil pul roku stary disk, tak
to jelo normalne. Pod Widlema mi to nejede taky.

Pokud pouziju smartctl -a -d ata /dev/sda, tak uz to chodi.

Dekuji za nasmerovani

Pavel