padající Xorg

Martin Šanda martin.sanda na balustrada.cz
Středa Červen 17 20:36:07 CEST 2009

On Wednesday 17 June 2009 19:59:52 d.petr wrote:

> Když za jakoukoliv - nutně musíte vypalovat z X? Vypaluji normálně z
> konzole a stav X mě nezajímá. Kdybyste si "vypálil" do ISO a to pak z
> konzole poslal do vypalovačky, možná by to o tolik víc práce nebylo.

To samozřejmě ne, ale znamená to komplikaci s místem. Takové dvd iso není
nejmenší.

Teď jsem spustil X server bez ovladače od Nvidie (s nv) a vskutku to nepadá.
Docela by mě ale zajímalo, jak by činnost vypalovačky mohla ovlivňovat běh X
serveru. Jediné co mě napadlo je možnost, že ten X server shazuje nějaká
grafická "vifikundace" v K3b.

--
S přáním mnoha dobrých věcí
Martin Šanda

student dějin umění na FF UK
ICQ: 255622623  |  HomePage: http://www.balustrada.cz/osobni/
Nezavirováno -> mým operačním systémem je Linux