padající Xorg

d.petr d.petr na post.cz
Středa Červen 17 20:28:04 CEST 2009

Martin Šanda wrote:

> To samozřejmě ne, ale znamená to komplikaci s místem. Takové dvd iso není
> nejmenší.
>
> Teď jsem spustil X server bez ovladače od Nvidie (s nv) a vskutku to nepadá.
> Docela by mě ale zajímalo, jak by činnost vypalovačky mohla ovlivňovat běh X
> serveru. Jediné co mě napadlo je možnost, že ten X server shazuje nějaká
> grafická "vifikundace" v K3b.

Teď mě napadlo, no asi je to kravina a z principu to nepůjde: dají se
otevřít v nové "konzoli" (nevím, jak to líp napsat) další X. A mezi
oběma se lze jednoduše přepínat. Nevím, jestli musejí použít (používají)
stejné ovladače, jako první instance, ale kdyby mohly použít jiné, tak
by to stálo za test - vypalovat v nich, vždy počkat pro jistotu na
dokončení.
PM