padající Xorg

Martin Šanda martin.sanda na balustrada.cz
Středa Červen 17 21:09:59 CEST 2009

On Wednesday 17 June 2009 20:28:04 d.petr wrote:
> Teď mě napadlo, no asi je to kravina a z principu to nepůjde: dají se
> otevřít v nové "konzoli" (nevím, jak to líp napsat) další X. A mezi
> oběma se lze jednoduše přepínat. Nevím, jestli musejí použít (používají)
> stejné ovladače, jako první instance, ale kdyby mohly použít jiné, tak
> by to stálo za test - vypalovat v nich, vždy počkat pro jistotu na
> dokončení.

Jo rozumím. To by mohlo pomoci. Já ale zas nepálím tak často, takže ukončit
KDE a spustit je znova s jiným ovladačem X serveru není takový problém.

Až bude někdy čas (a bude se mi chtít obětovat médium ;o), tak bych spuštění
druhého X serveru mohl vyzkoušet a navíc by to chtělo zkusit, co to udělá,
když nechám pálení jen simulovat nebo když budu vytvářet iso. Pokud je totiž
problém v K3b, tak by to mělo padnout taky. Bohužel to nepadá vždy, ale jen
občas ;o(

Každopádně řešení mám, už mě to štve jen nějak principiálně. Proč mi má X
server jen tax mírnix týrnix padat, i když je to třeba jen jednou za
měsíc ;o)

--
S přáním mnoha dobrých věcí
Martin Šanda

student dějin umění na FF UK
ICQ: 255622623  |  HomePage: http://www.balustrada.cz/osobni/
Nezavirováno -> mým operačním systémem je Linux