Jak se pouziva vimdiff(1)?

Tomáš Janoušek pytt_l na nomi.cz
Pátek Červen 19 13:39:20 CEST 2009

Zdravím,

On Tue, May 05, 2009 at 11:01:23AM +0200, Jan Kasprzak wrote:
> jak delate trojcestne merge textovych souboru? Neco co vam vyhodi
> verzovaci system v pripade konfliktu? Takhle v ruznych diskusich
> doporucuji vimdiff(1) (ostatne i git-mergetool(1) spousti implicitne
> vimdiff), ale zkousel jsem, a nevim uplne jak by se to
> melo pouzivat. Priklad:

Pokud nevyžadujete konzolovou aplikaci, asi bych vřele doporučil kdiff3.

(jdu teda asi dost silně s křížkem po funuse, až teď jsem si zcela uvědomil,
že mi konference nepřijímá mejly z adresy, ze které je dřív přijímala, a navíc
nefunguje archiv, takže se blbě ověřuje, jestli to tak opravdu je)

S pozdravem,
--
Tomáš Janoušek, a.k.a. Liskni_si, http://work.lisk.in/