Jak se pouziva vimdiff(1)?

Jan Kasprzak kas na fi.muni.cz
Úterý Červen 23 11:26:22 CEST 2009

Tomáš Janoušek wrote:
: Zdravím,
:
: On Tue, May 05, 2009 at 11:01:23AM +0200, Jan Kasprzak wrote:
: > jak delate trojcestne merge textovych souboru? Neco co vam vyhodi
: > verzovaci system v pripade konfliktu? Takhle v ruznych diskusich
: > doporucuji vimdiff(1) (ostatne i git-mergetool(1) spousti implicitne
: > vimdiff), ale zkousel jsem, a nevim uplne jak by se to
: > melo pouzivat. Priklad:
:
: Pokud nevyžadujete konzolovou aplikaci, asi bych vřele doporučil kdiff3.

	Ja se bojim toho pismene "k" na zacatku :-) Ale treba to zkusim.

: (jdu teda asi dost silně s křížkem po funuse, až teď jsem si zcela uvědomil,
: že mi konference nepřijímá mejly z adresy, ze které je dřív přijímala, a navíc
: nefunguje archiv, takže se blbě ověřuje, jestli to tak opravdu je)

	Jo, archiv je nekde hluboko v mem TODO-listu :-(

-Y.

| http://www.fi.muni.cz/~kas/    Journal: http://www.fi.muni.cz/~kas/blog/ |