distribuovany filesystem

Richard Svec richard.svec na ecce.sk
Pondělí Březen 2 13:49:10 CET 2009

Hello,

Pytal ste sa na skusenosti s nasadenim, tak este dodavam:  Pouzivam AFS
uz niekolko rokov ako bezny FS v kancelarskom prostredi - cize bezne
operacie pri praci s subormi.  Uzivatelia maju v AFS svoje domovske
adresare, v predoslom zamestnani som v AFS drzal aj webove stranky s ich
obsahom.  To sa napokon chystam nasadit aj v terajsom zamestnani AFS do
serveroveho prostredia.  Problemy so stabilitou som nezaznamenal.
Neviem ale porovnat ako je na tom vykonnostne oproti GFS a podobnym,
nakolko by to znamenalo GFS rozbehat a to sa mi len koli testom nechce.
  Pokial niekto take porovnanie (alebo link na web) vie poskytnut ...

--

Richard Svec