distribuovany filesystem

Marian Cavojsky cavo na cavo.sk
Pondělí Březen 2 15:08:32 CET 2009

On Mon, Mar 02, 2009 at 01:24:34AM +0100, Richard Svec wrote:
> Hello,

> AFS ?  http://openafs.org/
>
> Z minulosti si pametam, ze AFS nepodporuje (nie na vsetkych platformach)
> byte-range locking, normalne uzamykanie by malo fungovat.  Treba sa spytat
> gugla.  Mne sa uz nechce je moc neskoro :-)

Nie je náhodou AFS sieťový FS? (niečo ako NFS), čiže ak máte diskové
pole pripojenĂŠ cez FC karty, tak to celĂŠ zdegradujete na to, Ĺže
pripojenĂ˝ je len jeden server a ostatnĂŠ na pole pristupujĂş cez neho.

Mám skúsenosti, len s OCFS, takže keď máte k nemu negatívny vzťah, tak
vám nepomôžem. (Na funkčnosť OCFS vplýva verzia jadra, na ktorých je to
rozbehanÊ, na vťetkých serveroch ba mala byż presne tå istå verzia.)

--
cavo