Migrace imap courier -> dovecot

Pondělí Březen 2 22:24:36 CET 2009

On Fri, 27 Feb 2009, Dalibor Straka wrote:

> Toto je take naprosta pravda. Jenze courier-imap si zrejme provadi jeste
> preklad napr. "Dorucena posta" <--> "Inbox".

Ten INBOX asi není dobrý příklad, jak již bylo řečeno, tak je to speciální
jméno (jediné, které protokol definuje).

Je sice principiálně možné, že Courier umí i jiná magická jména, ale
já jsem vypátral jen "outbox" nebo tak nějak (pošta tam uložená je
automaticky odeslána).

--
Pavel Kankovsky aka Peak                          / Jeremiah 9:21        \
"For death is come up into our MS Windows(tm)..." \ 21th century edition /