IP Box 250 (linux powerpc) ako server na meranie teploty

Michal Holes michal na holes.sk
Úterý Březen 3 21:53:27 CET 2009

Ahojte,

moj satelitny receiver (ip box 250) je stale zapnuty a tak by som ho
chcel vyuzit ako server na meranie teploty. senzory budu 1-wire od
dallasu (DS18B20), ktore pripojim k seriovemu portu pomocou adaptera pre
1-wire (http://trifid2.sweb.cz/teplomer/). z debianoveho mirroru som
stiahol skompilovanu verziu digitemp pre powerpc, vybalil som odtial
binarku a stiahol do boxu. problem ale je, ze sa odmietne spustit s
hlaskou: "./digitemp: /lib/libc.so.6: version `GLIBC_2.4' not found
(required by ./digitemp).

mohol by mi prosim niekto poradit co by som mal urobit aby sa to
dokazalo spustit? je mi jasne, ze mu chyba nejaka verzia glibc. problem
ale je, ze do boxu ho nejakym jednoduchym sposobom nemozem doplnit -
firmver boxu je v podstate proprietarna linuxova distribucia nahrata na
read-only flash, /var sa pri spusteni nacita do ram disku. netusim v
akom formate je ten firmver a tak tam ani neviem nic vlozit, tu je
ukazka: *http://tinyurl.com/coy7uo

*existuje aj moznost ulozit nejake potrebne subory na hdd a spravit na
ne symlink.netusim ale ake to maju byt a ci by mi to pomohlo, ked v boxe
uz libc.so.6 mam...

ak by to nijako neslo, rozmyslal som este nad jednou moznostou. pripojit
/dev/ttyS0 k nejakemu tcp portu, ku ktoremu by som sa potom pripajal z
internetu a ten digitemp by som potom spustal na klasickom serveri. tato
moznost by sa mi pozdavala asi najviac, pretoze ten "velky" server chcem
pouzivat na graficke spracovanie teplot...

mohol by mi prosim niekto pomoct?

dakujem