IP Box 250 (linux powerpc) ako server na meranie teploty

Michal Rybárik michal.rybarik na ecce.sk
Středa Březen 4 01:05:09 CET 2009

Ahoj Michal,

hlaska hovori o tom ze ten digitemp bol kompilovany oproti glibc 2.4 a
ty mas nieco ine. Mam ja take tusenie, ze IP BOX podobne ako vacsina
embedded linuxov bude zrejme bezat na uClibc, nie na glibc.... Pretoze
glibc su pre take male platformy velmi velky kusisko. Najskorze ti bude
treba zohnat toolchain s ktorym bol kompilovany firmware toho IP BOXu a
spravit cross-kompilaciu (skompilovat na tvojej zrejme x86 platforme kod
pre powerpc proti takym knizniciam, ake mas v tom IP BOXe). Potom by to
malo bezat. Toolchain je niekedy distribuovany aj spolu so zdrojakmi
(casti) firmwaru, pod oznacenim SDK (Software development kit).

M.R.