Proč mi kernel při startu systému rebootuje ?

Vancl Miroslav Miroslav.Vancl na setuza.cz
Úterý Březen 10 19:16:37 CET 2009

Zdravím,

vyrobil jsem si systém pro bezdiskový stroj, bootuju pomocí PXE, root fs je
v initrd (ne nfs).

Rozchodil jsem to na VMware ale teď mám problém na jedné reálné mašině,
protože jakmile naběhne kernel a spustí se startovací skript, systém se
během pár vteřin rebootuje a já nemám k dispozici nic, o co bych se mohl
opřít, protože jestli kernel něco napíše na konzoli, nestíhám to přečíst.
To, že se dostane až do init skriptu jsem zjistil tak, že jsem na jeho
začátek dal dlouhý sleep a na VM to tam skutečně dlouho čeká, kdežto na tom
PC mi po cca. 5 sec. problikne obrazovka a jsem zase v BIOSu.

Nedokážete mi někdo poradit jak se dobrat příčiny ? Předpokládám, že mám
nějakou chybu v konfiguraci kernelu ale nemám se čeho chytit.

Díky za každou radu

M. Vancl

P.S. zkusil jsem taky dát konzoli na sériový port ale to se mi zatím
nepovedlo - výpisy ze staru jádra se tam neobjevujou a na monitoru taky ne.