mbank - emailova notifikacia

Michal Holes michal na holes.sk
Neděle Březen 15 22:17:47 CET 2009

Ahojte,

nenasla by sa tu dobra dusa, ktora by naprogramovala notifikaciu o
odchadzajucich a prichadzajucich peniazoch v mbank? Je jedno ci to bude
v php, pythone, perle alebo inom jazyku - predpokladam ze taketo nieco
si niekto nasadi iba na vlastny server a ked uz ma server, tak si tam
moze doinstalovat co chce...

Algoritmus by bol jednoduchy:
- prihlas sa na https://cz.mbank.eu alebo http://sk.mbank.eu
- "klikni" na cislo uctu, ktore by bolo pevne nastavene
- "klikni" na Prehlad operacii
- vyber rozsah "od posledneho prihlasenia" a zvol typ zobrazenych udajov
"HTML" (roletkove menu)
- ak sa vypisalo "K zvoleným kritériám vyhľadávania nie sú evidované
žiadne operácie.", ukonci sa
- ak sa vypisali nejake operacie, odosli downloadnuty dokument do mailu

uz to len naprogramovat :) bohuzial, nemam cas laborovat s nejakym
jazykom a spamati to neviem nakodit... Kedze mbank nema okamzitu
e-mailovu notifikaciu, myslim ze by som nebol sam koho by taketo nieco
velmi potesilo...

vdaka :)