Ma ste dnes zmysel pouzivat (zbytocny) swap a /tmp ??

Michal Rybárik michal.rybarik na ecce.sk
Pondělí Březen 16 00:07:06 CET 2009

> Pripady sa u mna casto opakuju ^ cena RAM je dneska "za hubicku" :)
>
> Vdaka za vase pripadne komentare, nazory, postrehy a aj hlavne
> *konstruktivnu* kritiku.

System (aplikacia) nema co pozierat systemove zdroje tak, az tym privodi
kolaps. Hladal by som ako odstranit priciny, nie nasledky (kedy sa to
zmrvi, preco sa to stane, atd). Nejake resetovacie skripty, alebo
bezhlave prihadzovanie systemovych zdrojov (RAM, CPU, disk, ...), to su
pre mna zufale pokusy udrzat to v chode, ked nie je k dispozicii
poriadne riesenie.

M.R.