Ma ste dnes zmysel pouzivat (zbytocny) swap a /tmp ??

Pondělí Březen 16 00:21:40 CET 2009

On Sun, 15 Mar 2009, Jan Kunder wrote:

> Novsi Notebook, 20GB/4500RPM (z ineho starsieho), 2GB RAM, 2000MHz,
> Ubuntu 8.10, sluzi na OOo+FF
> Nema zmysel pouzivat swap, lebo:

Já mám teď na notebooku obsazeno prakticky všechno z 1,5 GB RAM
a 700 MB swapu (z 1 GB celkem). Nicméně systém je stále plně funkční
(jinak bych ani nenapsal tento email). Takže pro mne je swap celkem
užitečný. Jinde to může být jinak.

> d) usetri sa "pocet=1" primarnych particii (akosi nemam rad extended/logical)

Máte používat LVM.

--
Pavel Kankovsky aka Peak                          / Jeremiah 9:21        \
"For death is come up into our MS Windows(tm)..." \ 21th century edition /