jak pripravujete disk na reklamaci?

michal krajcirovic konference na kraja.net
Pondělí Březen 16 01:01:34 CET 2009

Vlada Macek napsal(a):

> To je zajímavé... dokáže někdo potvrdit, že se tento dopravní řetěz od
> prodejce k výrobci skutečně provozuje? Vždyť doprava přes půl zemegule
> znamená značné náklady. Ví někdo, co se skutečně stane s vyreklamovaným
> diskem (obecněji kusem hardwaru)?

co mi tvrdil clovek v alzaci (berte prosim s rezervou, neprezentuji to
jako informaci ktera je 100% podlozena), tak na odber x disku dostavaji
y disku navic jako predpokladanou poruchovost a vadne disky zahazuji.
prislo by mi to i logicke, ta doprava musi byt strasne draha, nemluve o
administrative s tim spojene atd.
svedci o tom ale i fakt, ktery jsem drive pozorovaval casto v alzaci
kdyz jsem reklamoval vice disku naraz - pokud jsem je reklamoval na
zacatku ctvrtleti, nebyl skoro nikdy problem, zatimco poku dsem je
reklamoval v pulce tretiho mesice, tak sme se nejednou tahali o to, co
by o mesic pozdeji vubec nezkoumali (typu "tady je ten disk skrablej" s
moji reakci "to je proto, ze ta bedna ma blbe plechy kde se sroubuje a
poskrabal se tam" apod.). ted uz sice takove rozdily nevidivam, nicmene
jsem nazoru, ze se vadne konkretne disky zpet urcite neposilaji.

mk