Ma ste dnes zmysel pouzivat (zbytocny) swap a /tmp ??

Josef Stengl ok1ced na nagano.cz
Pondělí Březen 16 11:47:22 CET 2009

Swap si zapinam kdyz chci s2d a o obnoveni vypinam (jsou na to nejake
konfiguraky, kam to napsat by to delalo samo). jinak ho mam vypnuty z
duvodu vlastni blbosti (kdyz neco pisi a zacyklim se na alokaci pameti
tak nemusim cekat pul dne nez se mi podari killnou vinika nebo pockat az
ho jadro zabije samo, ale proste a jednoduse mi ho jadro zabije az dojde
fyzicka pamet:-).