apache reverzní proxy a poslaní POSTu, Shibboleth?

Jandl jandl na knihovnahk.cz
Středa Březen 18 21:48:13 CET 2009

Zdravím,

provozuji apache rev. proxy server přes který se otevírají stránky 3. strany (je to autorizováno přes IP)
Funguje to skvěle ale s jednou stránkou se vyskytl problém :
Server nemá autorizaci přes IP (alespoň mi to nikdo nepotvrdil no ikdyž ani nevyvrátil no :-D asi je to tajné).
Takže přemýšlím jestli a jak by šlo aby apache nějakým POSTem odeslal ten přihlašovací formulář automaticky (nejde mi o veřejný přístup autorizoval bych svým seznamem přes relace v hlavičkách). Nemáte někdo nějaký veselý nápad kromě toho že se to dá napsat jako jednoduchý script v perlu :-D no a nebo pošlete ukázku toho easy scriptu díky ;-)

Jediné k čemu jsem se dopracoval je Shibboleth který zdáse slouží k podobnému účelu ale je trochu komplexní (příjde mi to jako brokovnice na komára). Máte s ním někdo nějaké zkušenosti?

Díky

Petr Jandl