zvladl nekdo rozbehat ericsson F3507g?

Martin Kraus lists_mk na wujiman.net
Pátek Březen 20 03:23:09 CET 2009

zdravim. mam tu alix desku s ericsson F3507g a hrozne rad bych na tom rozbehl
alespon gprs. mam simku s datovym tarifem od tmobile, jede na tom 4g i gprs v
jinem hardwaru.

ale zaboha pres tuhle mobilni opicarnu se nepripojim ani k jednomu. Pri
vytaceni se pripojim k APN, vytocim cislo, navaze se spojeni, nastartuje pppd,
autentifikuje se a pak me protistrana posle LCP ze spojeni ukoncuje a pppd
skonci s lcp terminated by peer.

Projel jsem google krizem krazem ale nic z toho, co jsem nasel, nefunguje.

Koukal jsem, ze tuhle kartu zacinaji montovat do novych notebooku tak me
napadlo, ze nekdo uz ma tu smulu a ma to a treba to nejak magicky rozbehal.

diky
mk