Archiv dokumentu

Ing. Leoš Houser leos.houser na aacomputer.cz
Úterý Březen 24 01:54:04 CET 2009

Dobrý den,

a co použít nějaký otevřený DMS? Osobně preferuji momentálně Alfresco-
www.alfresco.com ..... O Life*Odinu nemluvím.... ;-) Pamatujete?

S pozdravem
--
Ing. Leoš Houser, jednatel
AA COMPUTER, s.r.o.
Konečná 917/25
360 05 Karlovy Vary
Tel: +420 353 566 539
Mob.: +420 737 107 202
E-mail: leos.houser na aacomputer.cz
WWW: http://www.aacomputer.cz

----- Original Message -----
From: "Libor Chocholaty" <libor_ml1 na mts.cz>
To: "Diskuse o Linuxu v cestine" <linux na linux.cz>
Sent: Monday, March 23, 2009 5:25 PM
Subject: Archiv dokumentu

Ahoj,

zacina mi doma papirovani prerustat pres hlavu a hledam nejaky soft, co
by umel katalogizovat scanovane dokumenty.
Myslenka je takova, ze vsemozne faktury, smlouvy, pojistky aja nevim, co
vsechno proste naskenuju, nahazim do nejakyho softu, kde tomu priradim
typ, vyplnim prislusna metadata podle typu dokumentu a budu v tom moct
vyhledavat.

Zatim jsem nasel pouze veci na katalogizaci fotek, CDcek, clanku ale
nic, co by se dalo pouzit. Mam problem s vyhledavanim, protoze se
terminologie dost kryje s temahle frekventovanejma tematama.

Doporucite nekdo neco?

Libor