Archiv dokumentu

Libor Chocholaty libor_ml1 na mts.cz
Úterý Březen 24 13:04:11 CET 2009

Ing. Leoš Houser wrote:
> Dobrý den,

Dobrý den i vám. :-)
> a co použít nějaký otevřený DMS?
To mám přesně v úmyslu, jen se mi nedaří nic najít.
>  Osobně preferuji momentálně Alfresco-
> www.alfresco.com .....
Podívám se, vypadá to jako parní mlátička, ale snad to půjde uchodit.
Javu jsem víc jak dva roky neviděl...
>  O Life*Odinu nemluvím.... ;-) Pamatujete?

Baže baže, pamatuju.
I přesto, že vím, jak byl napsaný a jak se nakonec od přepsání upustilo,
tak mu přeju, ať se dostane do křemíkového nebe. :-)

Libor