zkusenosti s ticket systemem

mkr konference na kraja.net
Středa Březen 25 17:01:53 CET 2009


ahoj,
nedavno jsem zrusil pro spravu requestu na technicke podpore otrs a 
vratil se zpet k thunderbirdu, je to sice z blata do louze, ale mam 
dojem ze v thunderbirdu precejen ty pozadavky vyridim rychleji.
presto to ale je hodne neidealni reseni a moc mi nevyhovuje, na spoustu 
requestu ktere prijdou se odpovida to stejne a hlavne nekteri lidi maji 
tendenci dlouhy mail proste odmazat, a v thunderbirdu se zdaleka nejlip 
nehleda prehled, o co vlastne slo.

proto otazka zni, zdali nema nekdo zkusenosti s nejakym trivialnim 
ticket systemem, co pobere maily z pop3/imap, priradi je pod nejakym ID 
pod kterym s nimi pracuje, jdou v nem udelat nejaci uzivatele. nechci 
zadnou extremne pokrocilou funkcionalitu, chci par zakladnich funkci.

vzhledem k tomu ze nekteri lidi posilani hesel mailem povazuji za 
bezpecne, musi to byt reseni ktere si nahodim u nas, hosted aplikace 
bohuzel nepripadaji v uvahu kvuli bezpecnosti.

diky za tipy,

m.



Další informace o konferenci Linux