zkusenosti s ticket systemem
Richard Svec
richard.svec na ecce.sk
Čtvrtek Březen 26 20:45:11 CET 2009
ahoj,
> nedavno jsem zrusil pro spravu requestu na technicke podpore otrs a
> vratil se zpet k thunderbirdu, je to sice z blata do louze, ale mam
> dojem ze v thunderbirdu precejen ty pozadavky vyridim rychleji.
> presto to ale je hodne neidealni reseni a moc mi nevyhovuje, na spoustu
> requestu ktere prijdou se odpovida to stejne a hlavne nekteri lidi maji
> tendenci dlouhy mail proste odmazat, a v thunderbirdu se zdaleka nejlip
> nehleda prehled, o co vlastne slo.
>
> proto otazka zni, zdali nema nekdo zkusenosti s nejakym trivialnim
> ticket systemem, co pobere maily z pop3/imap, priradi je pod nejakym ID
> pod kterym s nimi pracuje, jdou v nem udelat nejaci uzivatele. nechci
> zadnou extremne pokrocilou funkcionalitu, chci par zakladnich funkci.
>
> vzhledem k tomu ze nekteri lidi posilani hesel mailem povazuji za
> bezpecne, musi to byt reseni ktere si nahodim u nas, hosted aplikace
> bohuzel nepripadaji v uvahu kvuli bezpecnosti.
>
Request Tracker. Zakladna zostava je plne funkcny RT. Da sa rozsirovat.
http://www.bestpractical.com/rt/
---
Richard Svec
Další informace o konferenci Linux