zkusenosti s ticket systemem

Richard Svec richard.svec na ecce.sk
Čtvrtek Březen 26 20:45:11 CET 2009


ahoj,

> nedavno jsem zrusil pro spravu requestu na technicke podpore otrs a 
> vratil se zpet k thunderbirdu, je to sice z blata do louze, ale mam 
> dojem ze v thunderbirdu precejen ty pozadavky vyridim rychleji.
> presto to ale je hodne neidealni reseni a moc mi nevyhovuje, na spoustu 
> requestu ktere prijdou se odpovida to stejne a hlavne nekteri lidi maji 
> tendenci dlouhy mail proste odmazat, a v thunderbirdu se zdaleka nejlip 
> nehleda prehled, o co vlastne slo.
> 
> proto otazka zni, zdali nema nekdo zkusenosti s nejakym trivialnim 
> ticket systemem, co pobere maily z pop3/imap, priradi je pod nejakym ID 
> pod kterym s nimi pracuje, jdou v nem udelat nejaci uzivatele. nechci 
> zadnou extremne pokrocilou funkcionalitu, chci par zakladnich funkci.
> 
> vzhledem k tomu ze nekteri lidi posilani hesel mailem povazuji za 
> bezpecne, musi to byt reseni ktere si nahodim u nas, hosted aplikace 
> bohuzel nepripadaji v uvahu kvuli bezpecnosti.
> 

Request Tracker.  Zakladna zostava je plne funkcny RT.  Da sa rozsirovat.

http://www.bestpractical.com/rt/

---
Richard Svec



Další informace o konferenci Linux