openvz vs xen vs vserver

bartko na bitcomp.sk bartko na bitcomp.sk
Pondělí Květen 4 08:10:43 CEST 2009

Dobry den.

Nie som odbornik, ale openvz ma "dostalo" :-). Mne dost pomaha pri rieseni
problemov info z: /proc/user_beancounters a /proc/vz/vzquota. Uz par krat
mi usla quota nielen na velkost disku ale aj pocet inode a pamat som uz
tiez x-krat posuval, samozrejme hore. Jeden krat ale zblbol aj hostitelsky
pocitac, a neustale mi ukazoval, ze som s quotou v prdeli, tak tam pomohlo
iba restartovat hostitelsky stroj.

dodo bartko
bitcomp vrable