Jak se pouziva vimdiff(1)?

Jan Kasprzak kas na fi.muni.cz
Úterý Květen 5 11:01:23 CEST 2009

	Dobry den,

jak delate trojcestne merge textovych souboru? Neco co vam vyhodi
verzovaci system v pripade konfliktu? Takhle v ruznych diskusich
doporucuji vimdiff(1) (ostatne i git-mergetool(1) spousti implicitne
vimdiff), ale zkousel jsem, a nevim uplne jak by se to
melo pouzivat. Priklad:

cat > older <<EOF
jedna
dva
tri
ctyri
pet
sest
sedm
osm
devet
deset
jedenact
dvanact
EOF
cat > mine <<EOF
jedna
ctyri
pet
sest
sedm
osm
devet
deset
jedenact
dvanact
trinact
EOF
cat > yours <<EOF
jedna
dva
pet
sest
sedm
osm
devet
deset
jedenact
dvanact
tricet
EOF
vimdiff mine older yours

A ted co s tim? Napriklad kdyz chci jakoby sjednoceni vsech zmen - cili
do vysledku mit zrusene "dva, tri, ctyri" a pridane "trinact" a "tricet".
Jaky je doporuceny zpusob jak toto udelat s vimdiffem? Chapu ze muzu
se pres ctrl-w l prepnout do prostredniho okna (ve kterem pak ma byt cilovy
stav) a pres :diffget 1 nebo :diffget 3 brat zmeny zleva nebo zprava.
Ale kdyz bych chtel do okna dostat obe zmeny? Pomuze v tomto vubec
vimdiff nejak, nebo je lepsi vzit vystup diff3 (resp. verzovaciho systemu)
a proste vyhledat <<<<<<<<< a >>>>>>>>> a rucne vyeditovat?

-Yenya

| http://www.fi.muni.cz/~kas/    Journal: http://www.fi.muni.cz/~kas/blog/ |