spamassassin - preuceni

Miroslav Zidek linux na mzidek.net
Úterý Květen 5 11:06:46 CEST 2009

Dobry den,

Dne út 5. května 2009 Antonín Kolísek napsal(a):

>         autolearn=no version=3.2.5

Bayes je zapnuty a mail dostane maximum co ma defualtne nastaveno - tzn
3.5b Muzete to maximalne zvysit v 50_scores.cf - je tam

ifplugin Mail::SpamAssassin::Plugin::Bayes
score BAYES_00 0 0 -2.312 -2.599
score BAYES_05 0 0 -1.110 -1.110
score BAYES_20 0 0 -0.740 -0.740
score BAYES_40 0 0 -0.185 -0.185
score BAYES_50 0 0 0.001 0.001
score BAYES_60 0 0 1.0 1.0
score BAYES_80 0 0 2.0 2.0
score BAYES_95 0 0 3.0 3.0
score BAYES_99 0 0 3.5 3.5
endif

nebo radeji v local.cf score BAYES_99 XXXXX podle potreby. Ale to se
dotkne celeho serveru takze necham na uvazeni.

> "sa-learn --forget xxxx" jsem zatim nezkousel. Myslel jsem, ze
> opakovanym preucovanim by se melo skore zvysovat, nebo se pletu?

viz co jsem psal vyse. To spis slouzi v pripade, ze jste spatne naucil
spam/ham

Co Razor, Pyzor a dalsi? Pripada mi, ze v posledni dobe spammeri zase
oprasili (oprášili) HTML mail s obrazkem na Viagru a spol :( Asi se
spolehaji, ze OCR je na zatizenych strojich moc narocny.

MZ