spamassassin - preuceni

Richard Svec richard.svec na ecce.sk
Úterý Květen 5 12:08:06 CEST 2009

Dobry Den

> Co Razor, Pyzor a dalsi? Pripada mi, ze v posledni dobe spammeri zase
> oprasili (oprášili) HTML mail s obrazkem na Viagru a spol :( Asi se
> spolehaji, ze OCR je na zatizenych strojich moc narocny.

O OCR nejaku dobu uvazujem, ale zatial som v tomto smere nic nepodnikol.
  Aky SW je na to dobry a ako je to narocne ?  Mam mail server s asi 800
uzivatelmi.  Pouzivam Spamassassin/Clamav.  Spamfilte a antivirak ale
bezia na samostatnom stroji ktory je urceny iba na tuto pracu a celkom
sa nudi.  (ono sa to nudilo aj ked to bolo vsetko na jednom ale mal som
ine dovody to rozdelit).

--

Richard Svec