Problem s kodovanim v putty!!

Josef Stengl ok1ced na nagano.cz
Úterý Květen 5 14:57:01 CEST 2009

pokud me moje stále více mystifikující paměť neklame, tak tento hack je
standartní nastavení pro uživatele. Jde o to že co uživatel to unikát a
požaduje jiné nastavení, například jazyka formátu času a podobně. Takže
tímto ze změní nastavení pro konkrétního uživatele. Může jednotilivé
LC_... položky, pokud mu nevyhovuje jen něco nebo chce nestandardní
nastavení,  nebo to sfouknout jedinou, LC_ALL; pak nemusí nastavovat
ostatní, má prioritu.

například; přihlašuji se na německý server a jelikož si němci myslí, že
jsou pupek sveta bude to se mnou komunikovat německy. Páč umím německy
akorát nadávat  (oblíbená nadávka kolegy naproti je scheisse windows),
tak si to přepnu pomocí LC_ALL do nějakého rozumného jazyka, třeba
ruštiny. No a chci to pokaždé, pochopitelně to nechtějí jiní tak je to
jen pro mě.

Tak tak nějak, snad se mi to už přeložilo, jdu zase pracovat.
ced