Re: Problem s kodovanim v putty!!

xkenni xkenni na seznam.cz
Úterý Květen 5 16:53:48 CEST 2009

Jojo, to bych chapal...

Ovsem nerozumim tomu, proc lokalne prihlaseni useri maji korektne locale utf-8 a pri stejnem nastaveni putty ma libovolny jiny uzivatel nez root kodovani POSIX.. to je divne...

Kdyz uz, tak  bych to chtel tak, aby kazdy mel spravne utf-8 a pokud bude chtit, tak at si to pomoci exportu LC nastavi treba na arabstinu..

Jenze netusim, kde je ta chyba :-(