load average

Martin Och martin na och.cz
Pátek Květen 8 08:35:00 CEST 2009

---------- Original Message -----------
From: "Petr Vileta \(fidokomik\)" <stoupa na practisoft.cz>
To: linux na linux.cz
Sent: Tue, 9 Sep 2008 03:01:38 +0200
Subject: load average

> Provozuji takovy maly web/mail server a posledni dobou se mi obcas
> objevi v maillogu tohle
>
> rejecting connections on daemon MTA: load average: 12
> rejecting connections on daemon MTA: load average: 14
> rejecting connections on daemon MTA: load average: 16
> rejecting connections on daemon MTA: load average: 17
> rejecting connections on daemon MTA: load average: 17
> rejecting connections on daemon MTA: load average: 19
> rejecting connections on daemon MTA: load average: 20
>
> Je to zrejme utok nejakeho spammera, ale da se nejak zjistit jeho IP
> [...]
------- End of Original Message -------

Me se to taky parkrat stalo, ale nemohl za to Sendmail, ale apache.
Z ruznych adres sly dotazy na www stranky a snazily se najit url s /admin, apod.
Zajimave ze se to stalo u nove zaregistrovane a zprovoznene domemy.
Najit IP pak samozrejme neni problem, otazka co pak s tim...

--
Martin Och
www.och.cz