squidguard+adblock pouzitelny v nasich koncinach

Michal Holes michal na holes.sk
Pondělí Květen 11 14:00:13 CEST 2009

ahojte,

aby som zmensil objem prenasanych dat a hlavne mal pokoj od reklam,
pokusil som sa nahodit do squidguardu
http://easylist.adblockplus.org/easylist.txt. reklamy to sice blokuje
krasne. problem ale je, ze by som chcel aby to blokovalo naozaj iba
reklamy a nie "legalny" obsah stranky - napr. logo www.zoznam.sk,
pripadne prakticky vsetko okrem textov a urls na nejakych chatovacich
strankach - proste chcem, aby si useri prakticky ani nevsimli ze nejaky
adblock je pouzity (okrem toho ze ich nebude otravovat reklama).

pozeral som do toho zoznamu easylist, nepodarilo sa mi ale najst
polozky, na zaklade ktorych to tak brutalne filtruje. a navyse, vsimol
som si ze niektore reklamy z cz/sk serverov to nepozna - a nie je ich
malo. nema niekto u seba nainstalovany nejaky zoznam filtrovatelnych
poloziek, ktory je pouzitelny aj v nasich koncinach a zaroven nefiltruje
aj to, co nema?

vdaka