Jak postavit vlastni Fibre Channel server (target)

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Pondělí Květen 11 13:11:42 CEST 2009

Zdravim,

On Sun, May 10, 2009 at 02:29:38PM +0200, Pavel Kankovsky wrote:

> Důležité je, aby hardware HBA podporoval target mode a taktéž ho
> podporoval použitý driver (včetně patřičného firmware pro HBA).
> Což není tak úplně samozřejmé.

Dekuji za odpoved, uz jsem na internetu po dlouhem hledani objevil
zminovany "target" mode u HBA a doporucovanou kartu od emulexu.

> Nějaké target drivery na FC existují, ale pro větší zmatení nepřítele
> existuje několik různých infrastruktur pro target mode, přičemž na
> FC to funguje asi jen pod SCST. Viz:
> <http://scst.sourceforge.net/comparison.html>

Aha, diky. Todle mi jiste usetri mnoho hodin casu a trapeni.

V soucasne dobe pouzivam v produkcnim prostredi iSCSI a jsem velmi
spokojen. S fiber channel bych si chtel hrat. Mam zatim swich brocade
silkworm 3200 a dve karty pro client mode.

Doporucujete prejit z iSCSI na FC -- co bych tim ziskal?

Diky,
-- Dalibor Straka