Jak postavit vlastni Fibre Channel server (target)

Středa Květen 13 21:17:24 CEST 2009

On Mon, 11 May 2009, Dalibor Straka wrote:

> S fiber channel bych si chtel hrat. Mam zatim swich brocade
> silkworm 3200 a dve karty pro client mode.

Chtěl jsem napsat, že jsou to poněkud drahé hračky, a pak jsem
uviděl, za kolik jste to koupil. ;)

> Doporucujete prejit z iSCSI na FC -- co bych tim ziskal?

Nevím, dneska už asi nic moc, protože iSCSI už celkem vyspělo.

--
Pavel Kankovsky aka Peak                          / Jeremiah 9:21        \
"For death is come up into our MS Windows(tm)..." \ 21th century edition /