Linux firewall bezici jako vmware virtual ve Windows 2008 serveru

Ivo [Bear] Hanuska ihanuska na ip-sec.cz
Úterý Květen 12 19:42:51 CEST 2009

Slávek: Ano, tak jsem to myselel. Buď dát specializovaný ESXi a do něj
dát Linux, jako firewall a Windows, jako server, nebo dát Linux vespod,
na něj dát VmWare a do něj dát Windows.

Já osobně bych za bezpečnost ESXi ruku do ohně nedal, spíš bych (za
peníze, které zaplatíte za kvalitní VMware) koupil hardware na Firewall.
To, že zatím nikdo nenašel žádnou chybu ještě neznamená, že neexistuje.

Zkoušel jsem jednou dokonce situaci, kdy na Linuxovém serveru se 4mi eth
rozhraními byl vytvořený bundle, na který bylo navázáno rozhraní
virtuálu s Windowsy. Chodilo to dobře, jen jsem nebyl sto změřit
realistický výkon celého bundlu.

IH