Linux firewall bezici jako vmware virtual ve Windows 2008 serveru

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Úterý Květen 12 20:10:22 CEST 2009

ESXi je pouze lehce oholená verze draze placené verze Infrastructure. Takže
pokud je v ESXi díra, stejná díra je v Infrastructure.
VMware Server 1.0.x jsme na linuxu provozovali a diskový výkon byl výrazně
nižší oproti tomu samýmu ve Windows. 2.0 na tom snad je líp, to už jsme
nezkoušeili.