=?iso-8859-2?q?v=E1hav=FD?=, =?iso-8859-2?q?loudav=FD?=, usínající S.M.A.R.T. self test

Slávek Banko slavek.banko na axis.cz
Čtvrtek Květen 14 19:14:02 CEST 2009

Dne Thursday 14 of May 2009 18:55:03 Petr Stehlik napsal(a):

> ano, to znam.

Resetování sběrnice a znovuobjevování disků znám i s WD disky - stává se mi to
například s inteláckou bednou sr2500 s deskou s5000pal na kanálu pro druhý
disk. Tam jsem pro změnu pozoroval po výměně jádra 2.6.18 za 2.6.26 zlepšení.
Nicméně to pro změnu vypadá na nějakou zvláštnost nezávislou na disku.

> nevim, ale je to zrale na report. Jen to spravne popsat... Google zna
> ten muj problem (viz subj), diskutovalo se to v smartmontools mailing
> listu, ale zdalo se, ze to proste svedou rovnou na vyrobce disku -
> zavislost na verzi kernelu tam nevideli.

> v tom mailing listu smartmontools byla veticka ve smyslu "staci, aby se
> cetlo z disku aspon 10 sektoru za sekundu a S.M.A.R.T. test uz nedobehne
> do konce"... Zajimave. Ale rozhodne vazane na verzi kernelu, v podstate
> to vypada jako regrese.
>
> Petr

V těch diskusích na listu smartmontools se o závislosti na verzi jádra nikdo
nezmiňoval, nebo zmiňoval a shledali, že to tím není? Případně jim tam
závislost na verzi jádra nahlásit?

Slávek