váhavý, loudavý, usínající S.M.A.R.T. self test

Petr Stehlik pstehlik na sophics.cz
Čtvrtek Květen 14 20:28:18 CEST 2009

Slávek Banko píše v Čt 14. 05. 2009 v 19:14 +0200:

> V těch diskusích na listu smartmontools se o závislosti na verzi jádra nikdo
> nezmiňoval, nebo zmiňoval a shledali, že to tím není?

nečetl jsem to celé, jen jsem našel jednu zprávu díky google pohozenou
na nějakém reklamami prolezlém webu, který zobrazoval ty zprávy z listu,
a tato zpráva se odkazovala na neexistující URL, na kterém byla zřejmě
celá ta diskuse.

> Případně jim tam závislost na verzi jádra nahlásit?

jo, tam by to mohlo být lepší než do LKML

Petr