váhavý, loudavý, usínající S.M.A.R.T. self test

Petr Stehlik pstehlik na sophics.cz
Pátek Květen 15 13:34:11 CEST 2009

Ján Rusnák píše v Pá 15. 05. 2009 v 12:55 +0200:
> selftest prebieha len ked je disk v iddle stave, cize ci to vobec
> dobehne zavisi od toho ako je disk zatazeny.

selftesty mi vzdycky fungovaly a i dnes funguji i pod nemalou zatezi.

> kernel 2.6.26 64bit lenny

zase ten 2.6.26 :)

> mode. Zaujimave bolo ze selftest neprebehol len vtedy ak bol HD
> pripojeny na kanal 0.

no to i ted mam zapojenou tu dvojici Seagate + Western Digital na
kanalech 0, 1. Ze by to nejak souviselo s RAID1?

Z ktereho disku se vlastne cte pri Linux SW RAID1? Z obou nahodne, nebo
jen z prvniho? A ktery je vlastne pro RAID1 "prvni"?

> Skuste napisat na Seagate support a vyziadat si novy firmware

zkusim, jen jsme zatim vahali, protoze jak uz jsem psal, ty disky asi
Seagate vubec nevyrobil (nezna se k nim ve svych seznamech disku :-)

Petr