bridge, neni transparentni pro STP

Premysl Hruby dfenze na gmail.com
Středa Květen 20 09:14:05 CEST 2009

On (20/05/09 00:10), Martin Kraus wrote:
> To: "linux.cz" <linux na linux.cz>
> From: Martin Kraus <lists_mk na wujiman.net>
> Subject: bridge, neni transparentni pro STP
>
> zdravim.
>
> da se nejak pomoci linuxove bridge docilit toho, aby se posilalo STP z
> interfacu na interface? kdyz dam rekneme eth0, eth1 do bridge br0 a do
> eth0 neco posila STP tak to eth1 neposila dale.
> je to nejaky problem vylozene s STP nebo linuxova bridge neumi ethernetovy
> multicast?
>
> diky
> mk

Ho neposila dale, protoze nema proc. Normalni switch Vam taky
nepreposila STP, jenom ho zpracovava a odesila svoje vlastni.

Na tom bridgi je taky by default zaple STP, zkuste si jej na tom bridgi
vypnout. Pak by to nemel kernel zrat. (brctl stp $bridge off)

Nicmene bych popremyslel, jestli to skutecne chcete, moc se mi to nezda.
:-)

-Ph

--
Premysl "Anydot" Hruby, http://www.redrum.cz/