bridge, neni transparentni pro STP

Martin Kraus lists_mk na wujiman.net
Středa Květen 20 10:46:50 CEST 2009

On Wed, May 20, 2009 at 09:14:05AM +0200, Premysl Hruby wrote:
> Ho neposila dale, protoze nema proc. Normalni switch Vam taky
> nepreposila STP, jenom ho zpracovava a odesila svoje vlastni.

preposila, pokud nema zapnute, ze ma participovat v STP

> Na tom bridgi je taky by default zaple STP, zkuste si jej na tom bridgi
> vypnout. Pak by to nemel kernel zrat. (brctl stp $bridge off)

neni defaultne zapnute a ja ho mam vypnute prave proto, ze jsem ocekaval, ze
bude propoustest STP.

> Nicmene bych popremyslel, jestli to skutecne chcete, moc se mi to nezda.
> :-)

ano, chci, protoze chci pouze bridgovat dva interfacy spojujici managovatelne
switche a staci mi, ze STP pobezi na nich, takze si mohou spolu v klidu
povidat.

ocekaval bych, ze to proste bude propoustest vse a STP posilane na jednom
interfacu jsem z druheho uz tcpdumpem neslyse. pokud na bridgi zapnu STP
vlastni, tak tam jede.

mk