hostwap disk a partisny

Petr Šobáň soban na soban.cz
Sobota Květen 23 18:42:20 CEST 2009

Pavel napsal(a):
> Dobre odpoledne,
>
>  mam server s hotswap pozicemi pro SCSI disky. V jedne pozici mam disk
>  se systemem ze ktereho bootuji. Do dalsi pozice vlozim za provozu
>  disk, oznamim jadru, ze tam je, fdiskem nastavim partisnu,
>  naformatuji, oznamim jadru, aby ho odpojil, disk vyjmu. Potud vse
>  normalni a snad delam vse spravne. Jenze kdyz disk pripjim zpet a
>  reknu jadru at si ho pripoji, tak dostanu hlasku:
>
>  sdb: unknown partition table
>
>  Kam zmizela patrtisna, co jsem vytvoril i s pripadnymi daty ? Delam
>  neco spatne ?

To nevíme, málo informací.

Od toho že se nestačily zapsat data na HDD - nějaká zrada v umount -
skuste zadat ještě sync.

Taky po novém zasunutí HDD může být přiřazeno jiné zařízení /dev/sdc,
/dev/sdd.......atd....

Prostě chtělo by to podrobněji popsat.....

Kouknout do logů co se tam píše při odpojení hdd a znovu připojení.

|    ICQ    179223500                    |
|    jabber soban_petr na jabber.org        |

Zestárnout není umění - umění je snést to.
		-- Goethe