hostwap disk a partisny

Pavel linux na argonet.cz
Neděle Květen 31 18:16:48 CEST 2009

Saturday, May 23, 2009, 6:42:20 PM, you wrote:

P©> Pavel napsal(a):
> [...]

P©> To nevíme, málo informací.

P©> Od toho ľe se nestačily zapsat data na HDD - nějaká zrada v umount -
P©> skuste zadat jeątě sync.

P©> Taky po novém zasunutí HDD můľe být přiřazeno jiné zařízení /dev/sdc,
P©> /dev/sdd.......atd....

P©> Prostě chtělo by to podrobněji popsat.....

P©> Kouknout do logů co se tam píąe při odpojení hdd a znovu připojení.

Prisel jsem na to, ze to neni odpojenim a pripojenim, ale zrejme to
souvisi s extended self SMART testem, ktery jsem udelal. Je mozne, ze
zrusi partisny ?

Dekuji Pavel

Daląí informace o konferenci Linux